17 oktober 2018: EXTRA ALGEMENE LEDENVERGADERING VELDVOETBAL

Onderwerpen: Wisseling van de wacht en toelichting op het vrijwilligersbeleid.

Woensdag 17 oktober, 1930u, is er een extra A.L.V. voor het veldvoetbal. Op die avond mag jij stemmen op de nieuwe leden van het bestuur veldvoetbal en krijg je een toelichting op het huidige vrijwilligersbeleid.

Nieuw Bestuur Veldvoetbal
De afgelopen 2 jaar bestond het bestuur uit 3 personen, die werden aangevuld door de technische commissie. Vanaf 17 oktober hebben we bij goedkeuring weer een volledig 7-koppig bestuur inclusief Voorzitter, Secretaris en Penningmeester. Kortom, voetbal jij of je kind bij Vrone op het veld? Dan mag jij voor of tegen stemmen op de volgende personen:

Kandidaat Voorzitter Tijs Roeland
Kandidaat Secretaris Karin Oudejans
Kandidaat Penningmeester Jeroen van Velzen

Daarnaast zal de vernieuwde structuur van de veldvoetbalvereniging worden toegelicht.

Toelichting Vrijwilligersbeleid
Tijdens de laatste ALV in juni is het nieuwe vrijwilligersbeleid goedgekeurd door de leden. We merken echter dat er vragen zijn over dit beleid. Graag lichten we daarom het beleid toe en is er gelegenheid tot vragen.

Dus: Steun jij het nieuwe bestuur en/of wil je een extra toelichting op het vrijwilligersbeleid? Dan zien we je graag verschijnen! De extra ALV begint om 1930u in de Vrone kantine.